Tuesday, July 14

blog baru ke blog lama..?

Semenjak aku punya blog baru yang dah ada domain and hosting sendri aku sudah jarang melawat ke blog ini lagi..erm bese la x sempat kot nk update dua2 blog skali gus..tp aku tetap xkan lupakan blog yg ni..sbb dari blogspot ni la aku mula mengenali dunia blogger dan blog2 lain yang ada di alam maya ni..blog ni juga telah banyak mengajar aku tentang kehidupan dan teknologi.. erm aku xakan lupakan blog ini ok..pape pun korng jgn segan nk singgah blog baru aku kat sini http://broSKL.com
blog yang baru ni aku utamakan tentang photoshop dan fotografi jika berminat rajin2 la buka ek..kita sama2 kongsi ilmu ok.. orait malas nk tulis pnjang2 aku nk makan ni tata

Tags: , ,

11 Responses to “blog baru ke blog lama..?”

Luthfi Suib said...
14 July 2009 at 22:54

aiseh..
blog ini dianak tirikan!


BroSKL said...
15 July 2009 at 02:52

bukan dianak tiri kan sume aku pening2 je dgn blog ni skg masih tgh cari theme yg baru..nt aku akn updATE slalu blog ni orait..hehe


PutraRocker said...
15 July 2009 at 17:09

hepi blogging bro..muahuha

rock the world...


BroSKL said...
22 July 2009 at 11:15

ye trimas cos support blog broSKL


Hanc said...
23 July 2009 at 14:49

yaaaa..... hanc di sini waaaacchhhhaaa~~~~
happy bloging ok~


BroSKL said...
23 July 2009 at 21:43

patut kah aku tgalkan blog ni huhu..:-P


nifi a.k.a beliamuda said...
24 July 2009 at 06:50

tinggalkan je.. haha...


BroSKL said...
25 July 2009 at 05:29

mmg dah tinggalkan, tp kesian kat DIA haha


Shafandi said...
26 July 2009 at 03:15

giler power.. best tol da ade own domain.. huk2. nak satu..


Pontianak Degil said...
3 August 2009 at 13:32

Biasa la tu bile da banyak blog. Memang tak sempat nak update. Kkekek


BroSKL said...
3 August 2009 at 13:49

ha ah.. tau xpe.. laptop pun pinjam org je ni..haha


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks