Friday, August 14

Produk pertama broSKL bakal tiba

setelah lama aku menyepi kini aku datang bukan dengan tangan kosong tetapi aku ada sesuatu nak berikan kepada korang semua.. sebenarnya aku baru menyiapkan  satu projek iaitu panduan minisite jualan yang akan membantu anda semua teknik dan cara membuat minisite jualan dengan menggunakan platform wordpress.. mungkin ramai lagi diantara korang semua masih tidak tau CMS wordpress ini bukan sahaja digunakan untuk membina blog atau website, malah ia juga berfungsi untuk anda yang ingin memulakan perniagaan internet, tidak kiralah produk fizikal mahu pun digital(ebook biasanya).


dapatkan panduan minisite wordpress
dapatkan panduan minisite wordpress
kelebihan membina minisite dengan wordpress ialah web jualan anda akan mudah di senarai kan pada search engine seperti Google atau pun yahoo, dengan ini web jualan anda akan mudah di temui oleh prospek..dan dapat meningkatkan jualan produk anda. tapi tidak semestinya anda tidak perlu melakukan promosi, kerana tanpa promosi juga web anda tidak akn di ketahui oleh sesiapa pun. Produk ini aku akan lancarkan mungkin pada 5.09.2009 tunggukan kemunculannya nanti ok. korang boleh daftarkan email anda sekarang untuk maklumat lanjut di http://webjualan-wp.broskl.com

Tags: , ,

0 Responses to “Produk pertama broSKL bakal tiba”

Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks