Wednesday, September 2

Selamat Menyambut Hari Merdeka

Salam Sejahtera semua blogger..mungkin post ini terlambat sehari. tapi xpe la..nk buat mcm mana aku x berkesempatan mengupdate blog pasal Merdeka ni semalam..maklum la kt umh aku xde PC nk pergi cyber cafe pun agak malas..lagi2 time bulan puasa ni..
    Pada tahun ni sambutan hari kemerdekaan tidak semeriah tahun-tahun yang lalu kerana sambutan jatuh pada bulan ramadhan so x elok la nk meriah2 sangat pun.. aku sambut merdeka pun hanya di rumah je..apa barang melepak kt KL or Bukit bintang tu..tak de faedahnya, buang masa bunag duit..lagi pun masjid kat rumah aku ada mengadakan majlis solat hajat untuk pelajar yang ingin menduduki peperiksaan UPSR PMR n SPM.. walaupun aku dah lepas sume periksa tu hehe..adik aku yang ke empat tu tahun ni dia PMR tp dok rilek je boleh main2 lagi..erm apa la nk jadi... korang tu yg masih bersekolah belajar la rajin2 kang menyesal x sudah.. akhir kata selamat berpuasa jangan ponteng2 x baik punya tau..kang korng gak yg letih nk ganti.. k  assalamualikum...

Tags: , , ,

4 Responses to “Selamat Menyambut Hari Merdeka”

Aku X-PO said...
2 September 2009 at 01:07

hepy indie day bro..hehe


BroSKL said...
2 September 2009 at 03:28

haha layan je lah..


Hanc said...
5 August 2010 at 11:29

test2....
camat berpuasa nanti broo..
Heheh ok ar masuk blog bro..


BroSKL said...
6 August 2010 at 03:25

trimas hanc.. erm ni post lama la hehe.. sbb blog ni sbenarnya dah lama di tinggalkan dan sekarang bro "Rujuk" semula dgn blog ni.. haha


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks