Monday, June 8

Blog Ini Akan di tutup

hah asal nk tutup lak..btol ke ni..?

ala bukan nk tutup trus, kejap je aku nak tutup sebab aku nk ejas2 sikit blog ni..sbb ada peminat pembaca aku komen blog ni gelap macam gua la hapa lah..

erm sapa org tu yg agak Laser mulutnye aku rasa cm nk tampor je erm x payah aku sebut nama dia, tp klo dia baca entry ni nasib la klo terasa padan muka ko nab..tp xpe aku akan beri yg terbaik utk pembaca or plawat blog aku ni.. itu penting sbb Trafik tinggi + prospek ramai = duit hehe..

bila aku nk tutup korg x yah tggu biar je dia tutup sndri haha..

tunggu je la n tgok jadi apa nt blog aku ni..haha

Tags: , ,

7 Responses to “Blog Ini Akan di tutup”

Anonymous said...
9 June 2009 at 01:06

semoga blog nie lebih ceria.. huhuhu aku suka plak dgr lagu blog ko nie... mana ko cekop?


BroSKL said...
9 June 2009 at 01:25

@adol aku dapat kt youtube, klo nk download ada kt side bar kiri dlm blog ni..:D


Sri said...
9 June 2009 at 20:53

try tgk kat.. lenatows sumting.. aku lupe daa..link die kat opis.. tp ada perkataan lenatowsdesign


Pontianak Degil said...
18 June 2009 at 02:36

Kritikan membina tu sangat bagus. sebab ia membawa kita kepada kesempurnaan. hargai la kritikan membina. sekian. huhu..


PeAr said...
18 June 2009 at 14:26

aku pun suka lagu ini


nifi a.k.a beliamuda said...
18 June 2009 at 20:49

go on je bro.. design buleh ubah slow2


BroSKL said...
19 June 2009 at 23:05

klo suka lagu kt blog ni boleh download, ada kt side bar kiri kat bawah iklan nuffnang tu..

p/s thank 4 comment


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks