Wednesday, April 15

Senarai Downline Yang Aktive

Aimi Faidhah
Izzudin Shah
AfiQ
Zuraida bt Kamarudin
Muhamad Azuar
Afifi Sadek
ISMAIL JAMAL BIN AHMAD
Nadia binti Baharuddin
nama-nama di atas ini adalah senarai downline aku yang sedang aktive menjalankan tugas mereka walaupun ada yang baru join aku harap korg sume teruskan perjuangan ini..bak kata pepatah, orang lain boleh buat kenapa kita tidak..erm aku akan bantu korang untuk berjaya..dont worry be happy OK

Tags: , , ,

0 Responses to “Senarai Downline Yang Aktive”

Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks