Thursday, April 16

Lagu Untuk ku


...di kala hari sudah kegelapan, aku membaringkan diriku yang sekeping ini di atas sekeping tilam yg agar empok la jugak(bersyukur la daripada xde tilam)sambil di tiup angin dari kipas di syiling..huhu sejuk giler..xleh nk tito lak..lalu aku mencapai mp3 player aku yg agak besar(sebenarnye PSP la, aku xde mp3 player :D) dan jari jemari ku mnekan butang2 untuk memilih lagu kegemaran ku..aku pun melayan suara lagu itu melalui headphone yang aku cilok dari ayub a.k.a budak kuat men game n tidor x ingat..sambil ku melayan lagu itu..mata ku mula kuyu dan x bermaya lagi.. lagu terus berputar mengikut irama yg telah digubah oleh komposer lagu tu..tgh asyik melayan mata ku pun terlelap...
sambil di buai mimpi2 indah..

Tags: , , ,

0 Responses to “Lagu Untuk ku”

Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks