Monday, May 4

Sudah Siap

setelah penat aku memerah otak aku ni akhirnya berjaya juga aku mnyiapkan header untuk blog aku ni..hehe..tgk la kt blog ni rajin2 la komen skit ek..aku nk feedback dari korg sume :D (aku masih belajar, klo salah tolong jolok kn..eh silap tolong tunjukkna la hehe)

Tags: , ,

2 Responses to “Sudah Siap”

nifi a.k.a beliamuda said...
18 June 2009 at 21:02

boleh tahan bro.. aku pun baru nak blaja~~


BroSKL said...
19 June 2009 at 22:46

sebenarnya aku nk tukar dah header tu..tp cm xde masa lak..:D


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks