Tuesday, July 20

Theme Oh Theme

Aduyai peling betul lah.. hari tuh sudah dapat satu theme yang smart, pastu tiba2 je bermasalah.. semua picture yang ada dalam theme tuh hilang pulak.. hosting picture untuk theme tersebut telah access limit.. habis satu blog saya jadi sangat buruk.. so sekarang ni  terpaksa lah mencari semula theme lain yang smart2.. dan yang penting theme tu mesti la ada ruang ads 125x125.. dan warna yang terang dan backgroung post putih..theme yang saya sedang guna ni pun hanya sementara je.. Korang pun mesti selalu mengalami masalah yang sama seperti saya juga kan(kalau ada blog la).. ?? so sesiapa yang tau mana lubuk theme yang terbaik dari ladang tu bagi latau ek kat ruangan komen bawah ni.. trimas

Tags: , , , ,

2 Responses to “Theme Oh Theme”

Affan Ruslan said...
30 July 2010 at 10:51

Salam.
Bro, try ni
http://dryicons.com/free-templates/

Pasal 125 x 125 tu, ko blh tmbh gadget je. sng je.

apa2 ko blh tnya aku


BroSKL said...
3 August 2010 at 00:45

trimas cos sudi berkongsi info


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks