Friday, June 5

HAH btol ke ni..

erm pejam celik pejam celik dah dekat 6 bulan aku dok praktikal ni.kejap kt ipoh kejap kt melaka kejap kt ampang penat gak jln..tp bos aku yg bwk kn nek kete honda dia hehe...yg bestnye klo ikut dia aku rasa x yah bwk dompet pun xpe..asal plak..? sbb nk pg keje dia bwk kn nek kete..nk pg mkn dia bayarkn

erm mmg best..bkn sehari dua je tiap2 ari dia support..x ke best tu..tu pun klo pg dgn dia la..bos aku ni mmg x berkira dgn pekerja dia..mmg dia ni sentiasa la ada duit
x kira la awal bulan ke tgh ke tepi ke kiri kanan ke..dia tetap ada duit..erm klo la aku jd cm dia kn best..hehe

erm sedar x sedar lagi seminggu je lagi aku nk abs ni, erm kejap je rasa kn.. pape pun trimas bos..owh lupa lak nk bg tau nama bos aku..


nama dia En. Ismadi, tp org kt opis ni sume pnggil dia en ismet je..ada gak nk pendek lg pnggil cimet je..haha org dia cute je ala2 bulat gitu..tp mmg sempoi la, mcm kedai sampoy kt dgn Opis aku praktikal ni ..hehe..

erm 12hb ni aku dh nk balik huhu mybe dh x leh nk online slalu dh sbb umah aku ane ada tnet.. nk pg cc malas lak.. so dok umh je la layan Astro haha.. k la mls borak pnjang2 lg..k chow..

Tags: , ,

7 Responses to “HAH btol ke ni..”

Epy_Three said...
7 June 2009 at 00:33

cimet cakap dia sayang kat ko.. hahaha


BroSKL said...
7 June 2009 at 21:18

haha byk la..erm cik anuar pun ckp dia syg kt ko haha


Sri said...
8 June 2009 at 09:39

ismet ulam raja ke dei!! hahahah


lavend nurul said...
8 June 2009 at 11:17

weh, aku pn nak abeh la..x sbr tau..huhuhu..ko x rindu kat aku ker?huhuhuhu


BroSKL said...
8 June 2009 at 12:36

@seri: erm tu la mula2 aku ingt ismet ulam raja..rupenya bkn la wei haha

@nurul: erm aku pun sama jumat ni dah abs..rindu la kt kor ni hehe
===================================
jgn lupa singgah di kedai aku
ada shawl baru sapai..kontact lens pun ada byk pilihan dan murah2..cpt tgk


lavend nurul said...
8 June 2009 at 15:31

iyolah 2 rindukan aku..hahaha..kim salam kat amy tommy erk..


Luthfi Suib said...
24 June 2009 at 12:29

tahniah!


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks