Saturday, August 7

Teknik Untuk dapatkan backlink Mudah

Teknik ini aku pelajari dari satu blog yang berwarna hijau.. hehe kalau korang betul2 blogger mungkin kenal kot..

ok malas saya nk bercerita panjang, jom follow step ni.:

  1. Tulis (taip) satu entri baru seperti ini.
  2. Salin/ copy paste 10 link seperti kat bawah ni dan masukkan ke dalam entri korang tu.
 3. Lepas korang dah letak semua link seperti kat atas ni dalam entri tu, korang buang 1 link pertama dan jadikan link Myspace yang paling atas.

4. Letakkan link blog korang pula di bawah link blog broFami, contoh;

 5. Kemudian ajak rakan2 blogger korang buat entri yang sama mcm korang buat tuh..

6.Dan Tunggu la hasilnya.. k selamat mencuba ek..
P/s: susah2 korang copy paste je entri aku ni.. hehe
pss: dan pastikan link blog aku jangan di buang ek.. :-D

Tags: , , ,

9 Responses to “Teknik Untuk dapatkan backlink Mudah”

Luthfi Suib said...
7 August 2010 at 23:37

wahhh cun!


BroSKL said...
8 August 2010 at 02:49

apa yang cun Luth..?


nina syakina said...
12 August 2010 at 11:26

utk apa ekk... tkut t wt berat page je...


BroSKL said...
13 August 2010 at 06:04

Nina > supaya blog korang mudah di jumpai oleh orang lain.. apa yang buat berat lak.. cuma buat entri mcm biasa je.. xde tambah apa2 java scrip atau pun plugin..hehe


sw said...
13 August 2010 at 07:13

nice bl0g


Ellen said...
25 August 2010 at 08:07

hehehhee....cantiklah bro..buli ellen copy paste ker ni..hahhahaa...


Ellen said...
25 August 2010 at 09:08

hai hai bro....ellen dah publish kat blog ellen...

TQ...sori lum dpt kebenaran dah publish yer...


BroSKL said...
26 August 2010 at 01:10

owh dah publish ke.. kasi la link entri tu saya nk tgk.. hehe


Husaini Suhaimi said...
7 September 2010 at 02:10

Bertambah ilmu saya.... Terima kasih tuan rumah!


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks