Tuesday, April 28

Buat kajian dan tukar-tukar pndapat

semalam aku ronda-ronda didalam dunia blog ni, secara tidak sengaja aku terjumpa satu laman yg agak menarik minat aku untuk terus melayan..aku cuba untuk sign up rupa2nya satu portal yg korg bole ajukan sebarang persoalan atau kemuskilan yg terbenak dlm pale otak korg kt sini..klo korg nk buat survey atau apa kajian mmg ini lah portal yg sesuai..di smping tukar2 pndapat dn pandangn tentang apa-apa saja..korg bole klik kt banner bawah ni untuk join..trimas

Tags:

0 Responses to “Buat kajian dan tukar-tukar pndapat”

Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks