Monday, April 20

aku daN skateboard

kat atas ini adalah video lama aku skate kat subang, lama dah aku tinggal x tau bila lagi aku nk sambung semula dalam skateboarding ni..erm rindunye kt membe2 yang seperjuangan aku..paling best bila kita x dapat buat sesuatu trik yg agak rare nk menjadi dan tiba-tiba menjadi lak..memang syok la..dan kedengaran suara sorak dan tepukan dari kawan bila dapat land trik yg gempak tu..huhu best giler ah

Tags: ,

2 Responses to “aku daN skateboard”

Amy Tommy said...
23 April 2009 at 09:34

hai fahmi... len kali bt la tajuk aku & awekku bwu gempak beb...huhuhu
awek ku yg comel ke..ok gak tajuk tu?heheh
mel x?


BroSKL said...
23 April 2009 at 17:52

erm byk la xnok xnok..:-P haha


Post a Comment

lepas baca tuh.. komen2 la skit ek.. untuk memperbaiki hasil penulisan saya dalam blog ni.. k trimas

Recent Posts

opt in form sini

Subscribe

Donec sed odio dui. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio. Duis mollis

© 2013 Aku Ada Sesuatu. All rights reserved.
Designed by SpicyTricks